FAQ


1. Skal du ringe til Vinterservice og bede om udkald?
Nej, alle vores udkald sker automatisk.

2. Hvad tid har I ryddet til?
Vinterservice har altid ryddet til kl. 07.00 eller hurtigst muligt efter snefald.

3. Hvor mange gange rydder I på en dag?
Normalt rydder vi morgen og eftermiddag. Ændringer kan dog forekomme, som vi selvfølgelig giver dig besked om.

4. Hvad baserer I jeres udkald på?
Vi baserer vores udkald på data fra DMI, på vejdirektoratets meldinger og på vores egne analyser. Læs mere her.

5. Hvor mange udkald er der på en sæson?
Hos Vinterservice anbefaler vi, at man regner med ca. 20 saltninger og 10 snerydninger pr. sæson.

6. Er der en ansvarsforsikring?
Vinterservice Danmark Aps. har tegnet en lovpligtig ansvarsforsikring hos lokalforsikring GF. Læs mere om vores forsikring her.

7. Hvor lang opsigelse er der?
Der er 1 måneds opsigelsesvarsel på alle vores aftaler, medmindre andet er aftalt skriftligt.

8. Hvad koster en aftale hos jer?
Du er mere end velkommen til at kontakte os pr. telefon 70209079 eller på mail info@vinterservice.dk, så vi kan give dig et uforpligtende tilbud på en løsning skræddersyet dine behov. Du kan også vælge at beregne din pris selv lige her.

9. Hvordan kan jeg vide, at I har været forbi, hvis jeg ikke er hjemme på det givne tidspunkt?
Vores dygtige medarbejdere sørger altid for at tage før og efter billeder, så du kan følge med i vores arbejde. Du kan til hver en tid logge ind på din profil og se billeder. Det er din garanti for, at vores arbejde er udført tilfredsstillende.