Ofte stillede spørgsmål

t

Skal du ringe til Vinterservice og bede om udkald?

Nej, alle vores udkald sker automatisk.

t

Hvad tid har I ryddet til?

Vinterservice har altid ryddet til kl. 07.00 eller hurtigst muligt efter snefald.

t

Hvor mange gange rydder I på en dag?

Normalt rydder vi morgen og eftermiddag. Ændringer kan dog forekomme, som vi selvfølgelig giver dig besked om.

t

Er der en ansvarsforsikring?

Vinterservice Danmark Aps har tegnet en lovpligtig ansvarsforsikring hos lokalforsikring GF. Læs mere om vores forsikring her.

t

Hvor mange udkald er der på en sæson?

Hos Vinterservice anbefaler vi, at man regner med ca. 20 saltninger og 10 snerydninger pr. sæson.

t

Hvordan kan jeg vide, at I har været forbi, hvis jeg ikke er hjemme på det givne tidspunkt?

Vores dygtige medarbejdere sørger altid for at tage før og efter billeder, så du kan følge med i vores arbejde. Du kan til hver en tid logge ind på din profil og se billeder. Det er din garanti for, at vores arbejde er udført tilfredsstillende.

t

Hvad baserer I jeres udkald på?

Vi baserer vores udkald på data fra DMI, på vejdirektoratets meldinger og på vores egne analyser. Læs mere her.

t

Hvor lang opsigelse er der?

Der er 1 måneds opsigelsesvarsel på alle vores aftaler, medmindre andet er aftalt skriftligt.

t

Hvad koster en aftale hos jer?

Du er mere end velkommen til at kontakte os pr. telefon 70209079 eller på mail info@vinterservice.dk, så vi kan give dig et uforpligtende tilbud på en løsning skræddersyet dine behov.